Utmaning nr #1

Utmaningen:

Dagens utmaning går ut på att du ska säga HEJ till en helt främmande människa alltså inte din systers manns mammas bror. En helt främmande människa! Det är inte en så svår utmaning enligt mig.
KLARA?.... FÄRDIGA?..... GÅÅÅ!


Min uppfattning:

Jag valde att säga Hej till en äldre man strax utanför mitt hem när jag var påväg från min dagliga shopping. Konstigt nog reagera han inte så mycke som jag önskat, men jag kan lova att han säkert kommer tänka på mig resten av den här dagen och försöka komma på ifall jag är någon han känner eller träffat tidigare. En sak ska jag klargöra, jag var sk*t nervös!


Reaktionen:

Han blev lite förvånad men tittade glatt upp och sa ett klarljutt Hej tillbaka. 



// =D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0