Utmaning nr #4

Utmaningen:

Jag vet att alla ni där ute har säkert någon "bort tappad" vänn. Dags att hitta tillbaka till dem! Ring, skicka e-mail eller "plinga" på hos er gammla vänn som ni inte pratat med på ett tag. Ni behöver inte vilja träffas men det är kul att ta kontakt med gammla vänner. Så lyft luren, slå på datan eller helt enkelt knalla hem till er gammla kompis.
SUP, SKÅL OCH LITE ALKOHOL! :D


Min uppfattning:

Jag hade ganska svårt att avgöra vem utav dem alla jag skulle kontakta.
När jag satt och åt min frukost i centrum imorse kom jag på vem jag skulle kontakta, min före detta bästa vänn, en vänn jag har haft sedan vagan känns det som men tyvärr har tiden dragit oss ifrån varandra och vi varken ses eller hör av varann.... men men det komiska i det hela är att när satt där och käka en väldigt god MacDonalds frukost kommer hon inknallandes. Ganska lustigt hur världen är liten eller hur?
Hon satte sig vid mitt bord och vi började prata.


Reaktionen:

Hon tyckte det förmodligen lika roligt att ses igen efter så länge som jag. Det visade sig också att hon tidigare i veckan tänkt att kontakta mig men hon hade bara alla mina gamla nummer. Så vi böt nummer och satt och prata i ca en halvtimma till sedan var hon tvungen att träffa en kompis. Lite trist men nu har vi iallafall varandras nummer och lovat varandra att höra av oss mer. Roligt va! :D Hoppas ni fick en lika bra "reunion" som jag! :D 


// =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart ! man måste ju testa på allt i livet ;) hoppas fler testar med. detsamma, ha en super skön helg ;D

2009-05-17 @ 10:08:57
Postat av: A

tack så mkt hehe :D kram

2009-05-17 @ 10:21:47
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: madde

allt bra*

2009-05-17 @ 11:53:41
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Angela <3

Nu har jag gjort en utmaning varje dag som du har skrivit.

Idag har jag ringt min kommpis jag inte träffat på 2-3 år , det blev ganska bra <33 :) ...



Längtar till nästa utmaning <33

2009-05-17 @ 13:38:40
URL: http://xangelisx.blogg.se/
Postat av: Sandra

ojs. man har många bortappade vänner från när man var yngre, får nog plinga på någon nån dag:D

2009-05-17 @ 14:24:47
URL: http://cooconutmilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0