Förklaringen!

Hej här är min förklaring till denna blogg som jag vill dela med mig av till hela sveriges befolkning. Vi människor här i sverige är så stela och nästan rädda för nya saker och reaktioner. Detta ska vi ändra på med hjälp av denna blogg. Vi ska skapa nya reaktioner och göra det ovanliga till vardags mat. Vi ska inte vara skrämda att gå runt och handla för oss själva i stan för att vi är rädda vad folk kommer tycka och tänka. Vi ska hålla huvudet högt när vi kliver på en fullsatt buss helt själva och vi ska inte behöva skrämmas av tanken att säga hej till en helt främmande människa.
De regler som finns är att man försöker så gott man kan, inte gör det över nätet eller telefon om jag inte säger annat och att man har kul när man gör det. Varje dag eller varje vecka beroende på svårighetsgrad får ni ett uppdrag som jag självklart också kommer att göra. Nedanför varje utmaning kan ni lägga in kommentarer om er upplevelse och deras reaktioner.
Har ni ideer om utmaningar ni tycker svenska folket bör gå ut och göra? Skicka då dem till mig på [email protected] och skriv gärna ert namn under ideen.

Jag tackar på förhand och hoppas att mitt försök till ett trevligare sverige ger er glädje och skratt!


=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0